Avatar billede rbrander Nybegynder
04. marts 2006 - 09:08 Der er 2 kommentarer

Beholde net forbindelsen når PDA'en går i standby

Er der nogen der kan hjælpe!

Jeg bruger mine PDA'er (HP hx2790) i en stald hvor de konstant er online med en stationær computer for at udveksle data i en database så de altid er opdateret. MEN mit problem er så at efter 5 minutter hvor man ikke har brugt PDA'en går den i standby og mister så også forbindelsen til det trådløse netværk....hvorefter når jeg skal bruge den igen så skal jeg trykke en masse steder i det program jeg bruger for at komme online med databasen igen.

Jeg ved godt det bruger meget strøm at have netkortet aktivt hele tiden, men det er ikke et problem med strømmen!

Er der nogen der kan hjælpe ?
Avatar billede pmogensen Nybegynder
29. marts 2006 - 12:19 #1
Jeg har en IPAQ 5550 med Windows Mobile 2003, og har løst det på følgende måde: Start -> Settings -> System -> Power og har fjernet fluebenet i 'Turn off device if not used for...'. PDA'en vil herefter være tændt indtil, man selv slukker for den.
Avatar billede rbrander Nybegynder
30. marts 2006 - 20:18 #2
Okay tak det prøver jeg lige