Avatar billede herzeg Nybegynder
04. marts 2006 - 00:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

mobo boot prolem

Efter udskiftning af mobo kan ikke boote fra cd
Den giver kun HDD, floppy og andet drev
Har prøvet andet drev(CD) - duer ikke
Hdd står som PMast, CD som SMast, hver i tilsvarende IDE connector
mobo K7VT4a pro
Har prøvet at boote fra floppy og win98 - kan ikke skiftr til CD (mangler driver til CD)
Hvad er der galt
Avatar billede herzeg Nybegynder
04. marts 2006 - 00:37 #1
Har glemt at sige:
I Main boot menu kan god "se" min CD med rigtige navn og nummer
Avatar billede dragonknight Juniormester
04. marts 2006 - 01:35 #2
Prøv at ændre BOOT sekvensen i BIOS.

Har du gjort, kunne du prøve at sætte CD som PSlave.
Avatar billede herzeg Nybegynder
10. marts 2006 - 12:52 #3
Det var ledning mellem mobo og cd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
alligevel vil giver point til dig, men hvordan?,( har glemt det)
Avatar billede dragonknight Juniormester
10. marts 2006 - 14:13 #4
Nej, så syntes jeg du selv skal tage dem. Du markerer dit navn nederst til venstre, og trykker på accepter.

Det var godt du fik det til at virke.
Avatar billede herzeg Nybegynder
12. marts 2006 - 20:57 #5
Poit går aligevel til dig, fordi jeg er her kun når jag har brug for det, men du er her hele tiden og hjælpe andre. (håber det lykedes med point)