Avatar billede mstorgaard Praktikant
03. marts 2006 - 17:09 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Starthotel vs Web10

Hvad er forskellen på disse to webhoteller, udover at Starthotel koster 7 kr og Web10 koster 9 kr?
Avatar billede killermaster Nybegynder
03. marts 2006 - 21:14 #1
Tja, hvis man gider at betale et oprettelsesgebyr på 100 kroner, hvor man kan få det andre steder gratis. Oprettelsen altså, så findes der andre alternativer.

Lad mig bare nævne min egen webhotel udbyder :

www.easywebhost.org

Kig på deres hjemmeside, der kan du finde mere info

Killermaster
Avatar billede hyggehesten Nybegynder
03. marts 2006 - 21:15 #2
Web10 har dobbelt plads.
Avatar billede mstorgaard Praktikant
03. marts 2006 - 21:44 #3
Tak for svarene :)

Nu var det hyggehesten der besvarede mit spørgsmål så point ryger derhen :)
Avatar billede daxiez Nybegynder
08. marts 2006 - 02:11 #4
WEb10 er det værste lort der har været på nettet!! der er fejl hver uge som tager lang tid at fixe.... kan bestemt ikke anbefales....
Avatar billede killermaster Nybegynder
10. marts 2006 - 19:17 #5
Calrsbergnyder se lige ovenstående kommentar....bør du nok tænke på inden du bestemmer dig. ??
Avatar billede mstorgaard Praktikant
11. marts 2006 - 13:07 #6
Ja, jeg har set kommentaren, og jeg er heller ikke så sikker på om jeg vil flytte webhotel, men det finder jeg lige ud af :)
Avatar billede killermaster Nybegynder
11. marts 2006 - 19:36 #7
Og carslbergnyder man kan også købe det for billigt.

Selv giver jeg 12 kroner om måneden og det har indtil videre fungeret uden problemer

Killer master