Avatar billede mule Nybegynder
11. november 1999 - 23:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Jeg er desperat så hjælp mig dog!!!!!!

Jeg hr oprettet et spørgsmål på http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=6905# og der er 30 point mere end der står nu til den der hjælper mig, tag jer ikke af at der er 27 indlæg jeg kan ikke bruge dem!!!!!!!!!!
Avatar billede lopa Nybegynder
12. november 1999 - 15:18 #1
Ja nu har jeg foreslået en løsning, der ikke benytter .htaccess filer
Avatar billede mule Nybegynder
15. november 1999 - 21:53 #2
hmmm, jeg har ikke kunnet bruge noget af det......... så det