Avatar billede madsringblom Nybegynder
02. marts 2006 - 16:31 Der er 2 kommentarer

flash/PHP guestbook fejl

Hey eksperter!
Jeg er løbet ind i et hovedpinegivende problem med en flash/PHP gæstebog.
Gæstebogen har virket i lang tid med vil nu af uforklarlige årsager ikke tage imod nye indlæg!
Når jeg prøver at indtaste et indlæg får jeg efter at internet-explorer er frosset fast følgende besked "a script is causing flash player 7 to run slowly" (ca)
Jeg har prøvet at skifte til en tidligere version (som virkede) af min swf fil uden at det ændrer noget.
Der er ikke foretaget ændringer i xml (gæstebogen), html eller PHP filerne.
Jeg kan simpelthen ikke se hvor problemet kan ligge! kan i?
på forhånd mange tak!
Avatar billede webudvikleren Nybegynder
02. marts 2006 - 16:33 #1
Prøv kig i databasen om en script-gnu har lavet noget sjovt i den.
Kan jo være den ikke kan tåle noget HTML / js
Avatar billede madsringblom Nybegynder
02. marts 2006 - 16:53 #2
har tjekket, ingen script gnu!
tjek iøvrigt siden på elephants.dk
den laver også fejlen i flashMX så det kan vel heller ikke være et server problem