Avatar billede cogito Nybegynder
01. maj 2001 - 14:46 Der er 2 kommentarer

Flash - onclick event

Jeg har p.t. et image-src, med følgende onclick-event: onclick=\"document.tvmv.play();\"

Jeg vil nu gerne have en flash-ting til at udføre det samme, dvs. når man klikker på en flash-play knap, skal videoen starte - er det muligt? Og hvordan?

Flashen skal vel sættes ind som et object?
Avatar billede illi Nybegynder
03. maj 2001 - 14:21 #1
jo flashen skal indsættes som et object
jeg kan godt forklare det for dig, men ellers så gå ind på denne side der er tutorials til det du skal ha:
http://www.designsbymark.com/flashtut/ft_dragndrop.shtml

Avatar billede cogito Nybegynder
09. maj 2001 - 16:20 #2
Men, hvordan skal flashen designes/programmeres, så den sender et javascript-onclick-event?