Avatar billede echsphilee Nybegynder
02. marts 2006 - 07:51 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

Vurdering af hjemmeside

Here goes nothing.

Kommentarer, kritik, ris og ros udbedes.

http:\\www.hudpleje.net

På forhånd tak for responsen
Kasper
Avatar billede echsphilee Nybegynder
02. marts 2006 - 07:52 #1
sorry, fik vrøvlet lidt med slash - backslash. Her er den rigtige
http://www.hudpleje.net
Avatar billede soundwave Nybegynder
02. marts 2006 - 08:16 #2
Flot side, dog for mange fonte (typer og størrelser).
Avatar billede domaz.dk Novice
02. marts 2006 - 08:18 #3
selve opbygningen på siden er fin nok, men grafiken på siden er langt fra iorden... det er en alt for dårlig kvalitet og skal optimisers en del så man ikk kan se pixels.

det der '..:: ::..' ser heller ikk videre pro ud, du kunne evt bruge <h1> til det.

Søg ligger heller ikk så godt på siden... ville se bedre ud hvis den var helt ude i højre side. - men kan selvf også placeres andre steder...

Centreret tekst på hele siden kan også blive for meget... ind under Behandllinger » Ansigtsbehandlinger kunne du f.eks. dele det op i tabeller med 2 cols på hver række eller sårn...
Avatar billede trekkies Juniormester
02. marts 2006 - 08:25 #4
Der er en del fejl i html koden:
http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A%2F%2Fwww.hudpleje.net%2F

Billedet i midten af siden er lavet støre manuelt, det gør billedet grimmere.

Under "Kontakt" siden står jeres mail adresse, måske skal I skjule den for spam robotter:
http://www.html.dk/artikler/00041/
Avatar billede cob Nybegynder
02. marts 2006 - 08:27 #5
Overordnet set det umiddelbart fint ud - men få lige styr på fonte og grafik..
Den grå baggrundsfarve syntes jeg ikke passer særligt godt og "Vilkår for anvendelse"  - det er da vist noget, at det latterligste jeg længe har set...
Avatar billede cob Nybegynder
02. marts 2006 - 08:29 #6
- og menuen hopper lidt i firefox....
Avatar billede echsphilee Nybegynder
02. marts 2006 - 08:32 #7
cob: har du en grå baggrundsfarve, når du ser hjemmesiden? Det er ikke meningen.
Avatar billede cob Nybegynder
02. marts 2006 - 09:04 #8
ja - ude i siderne....
Avatar billede echsphilee Nybegynder
02. marts 2006 - 12:05 #9
mange tak for jeres input. Jeg kigger på de forskellige punkter.
Avatar billede echsphilee Nybegynder
02. marts 2006 - 12:05 #10
ps. kan I ikke komme med svar alle sammen?
Avatar billede domaz.dk Novice
02. marts 2006 - 12:18 #11
// svar
Avatar billede echsphilee Nybegynder
02. marts 2006 - 12:42 #12
kan jeg give alle tre 60 point hver, eller skal jeg dele det op?
Avatar billede domaz.dk Novice
02. marts 2006 - 13:01 #13
du kan bare dele det op...
Avatar billede trekkies Juniormester
02. marts 2006 - 13:11 #14
Jeg springer over :)
Avatar billede cob Nybegynder
02. marts 2006 - 13:39 #15
s
Avatar billede echsphilee Nybegynder
02. marts 2006 - 15:00 #16
mange tak for jeres hjælp :-)