Avatar billede mmohr Nybegynder
01. marts 2006 - 23:15 Der er 2 kommentarer

sound on/off cookie til flash mp3 player

Hey!

Jeg har en flash mp3 player, som starter hver gang med går in på websitet. Men jeg har brug for at hvis brugere klikker på stop på playeren, så er den stadig stoppet næste gang brugeren besøger websitet. hvis så brugeren klikker play, ja så skal den selvfølgelig spille igen næste gang han/hun besøger websitet.

Jeg går ud fra det er en cookie vi er ude i her.
Men hvordan? og hvad hvis det er første gang brugeren besøger sitet, så kan man jo ikke finde en cookie???

Hvad siger i til den?
Avatar billede innercitydk Nybegynder
01. marts 2006 - 23:53 #1
Du kan eventuelt lave en boolsk værdi, i bruger tuplen, i databasen som er true hvis der skal afspilles og false hvis ikke. Det kræver godt nok at brugeren er oprettet så det er vel ikke helt det du søger?
Avatar billede mmohr Nybegynder
02. marts 2006 - 10:31 #2
Ja, men vi har ikke brugerne registreretpå sitet, så det kan vi ikke