Avatar billede 3z Nybegynder
01. marts 2006 - 18:41 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Trafikforbrug for internetforbindelse

Hejsa,

Kan jeg på nogen måde overvåge/se hvor meget trafik (kb) jeg bruger på min alm. computer når jeg surfer rundt på nettet, tjekker mails, bruger MSN osv ?

Når man klikker på "Status for netværksforbindelsen" står der:
Pakker: Sendt 4.510 Modtaget 5.538

Hvad betyder disse pakker? De har jo noget med trafikforbruget at gøre, men kan man lave en direkte link til antal Kb ?

Findes der et andet program man kan bruge istedet ?
Avatar billede skivholme Nybegynder
01. marts 2006 - 18:45 #1
Jeg bruger Netlimiter
Der kan man se hvor meget man up/downloader
og hvor meget man har up/downloadet
01. marts 2006 - 18:45 #2
Lytter med...
Avatar billede levithan Nybegynder
01. marts 2006 - 18:46 #3
Avatar billede levithan Nybegynder
01. marts 2006 - 18:53 #4
jeg bruger selv denne her Bandwidth Monitor 2.0 fra  idyle Software den er bedre end det første link jeg postede. man kan få den til at vise graf pr dag pr uge pr måned eller blot for en periode man selv ønsker. http://www.bomul.com/pds/detail_view.html?id=6274&cp=#
Avatar billede johnnymadsen Nybegynder
01. marts 2006 - 18:55 #5
Den som Levithan taler om en rigitg god.
Avatar billede levithan Nybegynder
01. marts 2006 - 18:58 #6
johnnymadsen. desværre er det svært at finde programmet eller link på det nør man søger men fandt det ved heldt. firmaets hjemmeside virker ikke engang
Avatar billede hcma Novice
01. marts 2006 - 19:02 #7
2.0 ligger da her:  http://www.softpedia.com/get/Network-Tools/Bandwidth-Tools/NET-Traffic-Meter.shtml  (  i et sprog man kan læse ;o)  )
Avatar billede johnnymadsen Nybegynder
01. marts 2006 - 19:23 #8
levithan jeg ved det og nogle gange bliver man sgu lidt mopset selv ;) men igen bare vi kan hjælpe så er det fint.
Avatar billede levithan Nybegynder
01. marts 2006 - 20:39 #9
hcma det produkt du henviser til hedde "NET Traffic Meter 2.0.1831# og ikke "Bandwidth Monitor 2.0" det er to forskellige programmer
Avatar billede hcma Novice
01. marts 2006 - 20:50 #10
sorry, var sikker på at det var den samme  :o(
Avatar billede allanfo Praktikant
03. marts 2006 - 15:18 #11
http://www.analogx.com/contents/download/network/nsl.htm
Dette program kan også tælle dine bytes up/down.