Avatar billede enigmatical Nybegynder
01. maj 2001 - 14:03 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Hvilke kabler til cd-rom brænderen skal hvor?

Jeg har installeret en cd-rom brænder i min harddisk og jeg har prøvet at sætte kablerne i hvor de passer, men computeren kan ikke finde den. Det jeg gerne vil vide er, kan nogen forklare mig så præcist som det er muligt, hvor disse kabler fra brænderen skal isættes?
Avatar billede bratkid Nybegynder
01. maj 2001 - 14:12 #1
det er det grå brede bånd...og det lille stik med forskellig farvede ledninger
Avatar billede bratkid Nybegynder
01. maj 2001 - 14:12 #2
jeg ved ikke hvad de hedder
Avatar billede bratkid Nybegynder
01. maj 2001 - 14:13 #3
præcis det samme, som dem du ser sidder i dit cd-rom drev..dog uden den allermindste
Avatar billede bratkid Nybegynder
01. maj 2001 - 14:13 #4
mangler du ledninger kan du købe dem i Fredgaard ved jeg
Avatar billede tera Nybegynder
01. maj 2001 - 14:18 #5
Prøv at tage ide-kablet ud af dit alm. CD-rom-drev og sæt det i brænderen.
Den røde streg der er i siden af ide-kablet skal vende ind mod strøm-stikket der også skal side i brænderen og det kan ikke vende forkert!!
Avatar billede tera Nybegynder
01. maj 2001 - 14:19 #6
Prøv at start computeren op og se om den finder brænderen.
Avatar billede tera Nybegynder
01. maj 2001 - 14:20 #7
Hvis ikke så kan det være jumperen der sider forkert!
Avatar billede enigmatical Nybegynder
01. maj 2001 - 14:36 #8
Tak for jeres svar, jeg kunne ikke finde ud af at give jer 60 point hver, men jeg har ihvertfald givet jer 30 hver.
Avatar billede bratkid Nybegynder
01. maj 2001 - 14:39 #9
Pyt med det:)
Avatar billede tera Nybegynder
01. maj 2001 - 14:43 #10
tak for det..