Avatar billede baileys Nybegynder
01. marts 2006 - 14:34 Der er 14 kommentarer

Anbefalet antivirus-program

Nu er jeg blevet ramt af virus, en gang for meget - så jeg er på jagt efter et godt antivirus-program.

Hvad kan anbefales på markedet? Helst noget der ikke suger alt maskin-kraft ud af min bærbar, og som alligevel er anerkendt og godt.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
01. marts 2006 - 14:45 #1
F-Scecure fra Virus112 bruger nu, jeg efter at have prøvet Norton i flere versioner.
Avatar billede mavani Nybegynder
01. marts 2006 - 15:05 #2
Jeg bruger det her...
http://www.spamfighter.com/VIRUSfighter/Lang_DA/
Jeg syntes selv det er et godt antivirus program, og det suger heller ikke... Nemt at sætte op og fungere godt. Jeg har haft det i nogle måneder nu og er ovenud tilfreds. Det gode ved det er at det er gratis at prøve i 30 dage, så kan du jo lige selv vudere, og hvad det ellers koster kan du se på deres side..

Et program jeg derimod ikke kan anbefale er panda, for det suger godt nok max, efter mine erfaringer...
Avatar billede mavani Nybegynder
01. marts 2006 - 15:07 #3
:)
Avatar billede nva Praktikant
01. marts 2006 - 15:16 #4
Jeg bruger den gratis AVG fra www.grisoft.com - har aldrig haft problemer.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
01. marts 2006 - 15:16 #5
Når kriterierne er høj effektivitet, og lavt ressourceforbrug, så vil jeg pege på:

Gratis AVG http://free.grisoft.com/doc/1

Købe Dr Web http://buy.drweb.com/ (Læg mærke til rabatten, hvis du kan bevise at du har et andet købeantivirus)
Avatar billede nva Praktikant
01. marts 2006 - 15:19 #6
Avatar billede nva Praktikant
02. marts 2006 - 07:47 #8
Lægger et svar som du bare afviser hvis du ikke kunne bruge mit input.
Avatar billede ves Nybegynder
07. marts 2006 - 08:08 #9
Det Antivirus program der sluger mindst resourser er Bitdefender.
Kan bestilles via www.vedb.dk
Avatar billede pos51 Nybegynder
07. marts 2006 - 17:12 #10
ja brug ( avg ) det er figtig godt eller hvis du vil betale for det så brug spyware doctor det fjerner alt virus spyware cookies
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
07. marts 2006 - 19:44 #11
@ ves -> Hmm, at Bitdefender skulle være det antivirus som bruger mindst ressourcer, er nyt for mig. Hvor har du den oplysning fra ?

@ pos51-> Spywaredoctor fjerner IKKE virus. Det er kun et antispyware program.
07. marts 2006 - 20:47 #12
<baileys>: Du vender vel tilbage om det kunne bruges ? Eller bliver det også glemt som de mange andre ->
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=baileys&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp ???
Avatar billede stenbjerg Nybegynder
12. marts 2006 - 15:26 #13
jeg bruger: avast anti virus det virker fint og er gratis det kan hentes på www.avirus.dk
14. marts 2006 - 14:36 #14