Avatar billede nomisweb Nybegynder
01. marts 2006 - 12:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Detect af flash version

Det er lidt svært at forklarer hvad jeg vil vide men jeg prøver!
Hvis jeg har en flash player 7 plugin i min browser og besøger et site hvor swf'en er eksporteret til flash player 8, vil min browser selv gå ind og opdatere min plash player eller hvordan fungere denne opdatering fra tidligere versioner til den nyeste flash player?
Derudover vil jeg gerne høre om man kan lave en "detect flash player version og opdater hvis den ikke passer" i sit script på siden eller i swf'en?
Det er vigtigt for mig at folk som går ind på min side kan se sitet eller blive bedt om at opdatere flash player hvis de ikke har den rigtige!
Tak for hjælpen!
Avatar billede flexbaby Nybegynder
02. marts 2006 - 09:25 #1
Du kan downloade macromedias detection kit - Deri finder du bla. express install, samt alt info omkring flash player detection!

http://www.macromedia.com/software/flashplayer/download/detection_kit/
Avatar billede nomisweb Nybegynder
05. marts 2006 - 12:41 #2
Tak for det!