Avatar billede mickeyras Nybegynder
01. marts 2006 - 11:29 Der er 11 kommentarer

Tilmelding til fest?!

Hej alle sammen!
Jeg står for at skal arrangere en fest for cirka 1700 personer,
og det er lidt svært at skrive emails til dem alle sammen! Derfor
søger jeg nu hjælp hos jeg vise folk!
Jeg skal have lavet en simpel side, med en login-menu, og når man
så kommer ind skal man kunne tilmelde sig festen, og læse om
festen osv. Så ville det heller ikke være dårligt hvis jeg kunne
lave et nyheds-mail system som sender til alle tilmeldte.
Nogen der evt. ved hvor jeg finder hjælp, eller som vil hjælpe
mig? Kan godt selv det grundlæggende html, og der skal ikke gøre
ret meget ud af designet, så det er kun det jeg har problemer med

Håber virkelig virkelig meget i vil hjælpe mig
På forhånd tak
Mickey E. Rasmussen
Avatar billede mickeyras Nybegynder
01. marts 2006 - 12:31 #1
Jeg har sat max point, og håber virkelig der er nogen der vil hjælpe... vil gerne gi 200 mere ud over?!
Avatar billede jck_true Nybegynder
01. marts 2006 - 18:12 #2
Hej
Først lige en lille ting, du må ikke give mere end 200 point her på siden. Nå men jeg vil skam gerne kigger nærmere på det du snakker om, lyder som en sjov opgave.
Send mig eventuelt et link, til en side som du syntes har nogen af de funktioner du er interesseret i.¨
Du kan skrive på jck_true @ nerdshack . com /Fjern mellemrum
Avatar billede jck_true Nybegynder
02. marts 2006 - 19:59 #3
Har du fundet en løsning?
Avatar billede mickeyras Nybegynder
02. marts 2006 - 21:54 #4
vidste ikke lige det med pointene, men okay..
Nej har ikke fundet nogen løsning... Kender ikke nogen sider sådan lige pt.? Måske andre gør... accepterer ikke dit svar, har jo ikke som sådan fået noget svar.. men hvis hjælper skal du nok få dine point:D
Avatar billede jck_true Nybegynder
03. marts 2006 - 07:32 #5
Hej
Tænkte på om du havde en side i forvejen.
Siden skal højst sandsynligvis laves i php. Så er spørgsmålet blot om jeg skal kode siden fra bunden eller du vil være tilfreds med et cms. Personligt vil jeg vælge et cms system da dette vil indeholde mange flere funktioner end jeg nogenside vil få lavet.
Avatar billede mickeyras Nybegynder
03. marts 2006 - 12:12 #6
Harl idt amatør sider. MMen selve html, kan jeg godt sådan da ivertfald. Hvis det ikke kan være anderledes, er et cms okay, men foretrækker noget der er skrevet, for det kan jeg også selv lære noget af!
Avatar billede mickeyras Nybegynder
05. marts 2006 - 18:28 #7
?!?!
Avatar billede jck_true Nybegynder
06. marts 2006 - 08:44 #8
Hej
Undskyld mit sene svar, men er først lige kommet tilbage fra en forlænget weekend i allborg.
Mange cms system tillader dig og lave dit eget layout i html, dvs. meget af det du laver stadig har noget med html og gøre. Derudover kommer css og templates, tror stadig der er en masse du kan lære af et cms.
Mvh.
Jens Chr. True
Avatar billede mickeyras Nybegynder
06. marts 2006 - 12:09 #9
Jamen så lyder det jo lige pludselig rigtig godt! Hvor finder jeg et cms system der kan det?!
Avatar billede jck_true Nybegynder
06. marts 2006 - 18:30 #10
Exponent kan løse dit problem
www.exponentcms.org
Skrive bare så kan jeg hjælpe dig med at installere systemet hvis det er nødvendigt
jck_true @ nerdshack . com /fjern mellemrum
Avatar billede mickeyras Nybegynder
06. marts 2006 - 21:57 #11
kigger på det.. takker:D