Avatar billede jrostved Nybegynder
28. februar 2006 - 22:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Spil flere musikfiler med samme program - på forskellige lydkort!

Hej
Jeg har et lille spørgsmål..
Jeg vil gerne høre om der findes et program der kan afspille flere musikfiler ad gangen men sende lyden fra de enkelte filer ud til forskellige lydkort?
Altså
        PROGRAM
      _____|_____
    |          |
  Sang 1      Sang 2
    |          |
[Lydkort 1]  [Lydkort 2]

:D

Jeg håber jeg har forklaret mig godt nok!
JR
Avatar billede bufferzone Praktikant
28. februar 2006 - 22:36 #1
Jeg har aldrig hørt om den slags, men!!

Med VMWare på maskiner, kan du køre flere forskellige virtuelle maskiner på samme maskine og hvis VMWare kan håndtere flere lydort på samme måde som den kan håndterer flere forskellige fysiske netkort, so kan du fra samme maskine spille til mange forskellige lydkort.

Jeger dog ikke helt sikker på at VMWare kan håndterer lydkort på samme måde som netkort, men jeg kan da spørge hvis det kunne løse dit problem
Avatar billede jrostved Nybegynder
28. februar 2006 - 22:53 #2
Det lyder som en mulig løsning..
Men jeg er stadig åben for andre løsninger hvis der var nogle lettere af slagsen!