Avatar billede nitrax Nybegynder
28. februar 2006 - 15:14 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Bedste "Antivirus & Firewall"

Hvad er det bedste antivirus og firewall software man kan få sig.

Det er lige meget om det er fra flere forskellige producenter.. de skal dog pass/køre godt sammen.

Formålet er Personal computing..

På forhånd tak..

/NitraX
Avatar billede espersen Novice
28. februar 2006 - 15:26 #1
Avatar billede mortenbock Nybegynder
28. februar 2006 - 15:31 #2
Jeg er personligt glad for Avg antivirus. Den bruger ikke for mange ressourcer og opdaterer sig selv jævnligt. Og jeg har (så vidt jeg ved) ikke haft virus i meget lang tid.
Avatar billede mortenbock Nybegynder
28. februar 2006 - 15:32 #3
Jeg bruger denne gratis udgave:

http://free.grisoft.com/doc/2/lng/us/tpl/v5
Avatar billede nitrax Nybegynder
28. februar 2006 - 15:32 #4
Det er skam en fin guide men kan i ikke komme med en lidt mere konkret hjælp..

Jeg har brugt Norton Antivirus en en årrakke men da min computer sidt gik ned pga 2trojan angreb som norton åbenbart ikke kunne skille sig af med besluttede jeg mig for aldrig at instalere dette igen... :)
Avatar billede espersen Novice
28. februar 2006 - 15:46 #5
Antvirus: AVG er nem at bruge og er ganske god
Firewall: Zonealarm kender jeg

husk at aktivere evt. frewall i din router - det er temmelig godt at supplere med den!

Husk også andre programmer til undgåelse af spyware og andet snavs:
Spywareblaster
SpyBot
AdAware
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
28. februar 2006 - 15:47 #6
Mht til antivirus mener jeg ikke der findes noget bedre end Kaspersky. Som firewall vil jeg klart anbefale den gratis Kerio. Begge dele ligger i pakken fra Spywarefri.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
28. februar 2006 - 15:52 #7
Den samlede pakke fra Bullguard, kan jeg også godt anbefale. Der får du antivirus fra Bitdefender, og Sygate PRO firewall, til en meget gunstig pris. Der medfølger også antispam og backup. Et godt bud på en samlet pakke.
Avatar billede boxer Nybegynder
28. februar 2006 - 16:02 #8
Kaspersky antivirus har været regnet for det bedste antivirusprogram længe.
Avatar billede Mark Novice
24. januar 2017 - 15:52 #9
Jeg læste en guide og skiftede fra Kaspersky til Avast. Den er gratis og jeg har årevis betalt for min antivirus. Jeg er meget tilfreds med Avast.

http://langsom-pc-computer.dk/bedste-antivirus-gratis/