Avatar billede jollyjumper Nybegynder
28. februar 2006 - 09:57 Der er 2 kommentarer

min bærbare kan ikke lukke ned.

Hey jeg har et problem:

Når jeg går ind på java.com for at hente en javaopdatering ( Skal jeg bruge til min netbank ) så når den er hentet ned, så har min computer/ bærbare svært ved at lukke ned.

Nogle der ved hvad det kan skyldes og har nogle ideer til min hjælp. Jeg har ikke særlig meget styr på computer..
Avatar billede jollyjumper Nybegynder
28. februar 2006 - 10:01 #1
Og bliver derfor nødt til altid at lave en systemgendannelse, så det går iorden. lidt irriterende.
28. februar 2006 - 11:43 #2
... er det denne vej du bruger mht JAVA -> http://www.java.com/en/download/download_the_latest.jsp ???