Avatar billede wize Nybegynder
01. maj 2001 - 11:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

24 timers reglen

Er det rigtig at det er lovligt at downloade et stykke musik der er copyright på. bare så længe at man sletter det inden for 24 timer....
Nogen der kan henvise til sider hvor det står skrevet.

Avatar billede keysersoze Guru
01. maj 2001 - 11:43 #1
nej!
Avatar billede keysersoze Guru
01. maj 2001 - 11:44 #2
al digital kopiering af musik og programmer er ulovlig - selv det at tage en backup af din musik cd gør dig til en forbryder
Avatar billede wize Nybegynder
01. maj 2001 - 11:45 #3
jeg syntes bare jeg har hørt noget om det.
Avatar billede vladimirr Nybegynder
01. maj 2001 - 11:46 #4
Det kan være lovligt i nogle lande, men den går ikke i danmark !
Avatar billede keysersoze Guru
01. maj 2001 - 11:46 #5
kan desværre ikke huske et sted det står skrevet, men har tidligere skrevet stor opgave om det... er i tidernes morgen også blevet kontaktet af de dersens fra musikbrachen hvor de udtrykkeligt gjorde opmærksom på denne fejlfortolkning!
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
02. maj 2001 - 08:27 #6
Selvfølgelig ikke! Hvordan kan man tro på det?
Avatar billede s_brodersen Nybegynder
02. maj 2001 - 08:38 #7
Vil det ikke være det samme som at sige, at det var lovligt at røve en bank, blot man kom tilbage med pengene inden næste dag? :-)

Den holder vist ikke kære wize