Avatar billede werter Nybegynder
27. februar 2006 - 22:34 Der er 1 kommentar

Script til at skrive arbejdstid/løn på

Er der nogen der kan finde eller ligger inde med et script, som man kan bruge til at skrive arbejdstid/løn ind på?

Det må meget gerne kunne regne lønnen ud, ud fra forskellige indtastede værdier
Avatar billede rif1900 Nybegynder
28. februar 2006 - 00:11 #1
tja det er jo faktisk bare at lave en mysql database
med fire rækker eller sådan noget.
id autoincrement
navn char 100
tid int // timer.
lønsats int

brug navn til at sortere efter (where navn = 'Navnet')
i din løkke skal du bare ligge dine timer sammen $timer = $timer + row[timer];
gange $timer med lønnen og vola.

hehe kan nu godt se det var lettere hvis nogen har lavet det før og det er der jo sikker nogen der har.