Avatar billede hebj Nybegynder
27. februar 2006 - 22:10 Der er 8 kommentarer

100% CPU ved Spoolsv.exe ! FEJL FEJL

Min PC køre utrolig langsomt og CPU er 100% cpu køler køre helt vildt, når jeg sletter Spoolsv.exe filen (systemfil)fra processer i windows jobliste kører den normalt, den er føst nu begydt på dette problem, hvor det tager utrolig lang tid at starte maskinen og prog stort set ikke vil gå igang Hvad kan der være galt ? håber at nogen kan hjælpe Hilsen HB
Avatar billede strych9 Praktikant
27. februar 2006 - 22:13 #1
spoolsv har med printeren at gøre.
Har du lige installeret en ny printer eller lignende?
Avatar billede hebj Nybegynder
27. februar 2006 - 22:14 #2
Ja en Canon IP5000 eller det vil sige for ca 1 md siden men syntes først prob er kommet for kort tid siden
Avatar billede strych9 Praktikant
27. februar 2006 - 22:16 #3
ok
siden ca 5 forskellige virii dækker sig under navnet spoolsv.exe, så prøv lige at ræse igennem instruktionerne i denne artikel:
http://www.eksperten.dk/artikler/755
Avatar billede strych9 Praktikant
27. februar 2006 - 22:17 #4
og du kan selvfølgelig højre klikke den derinde under processerne og stoppe den, så din maskine bliver til at holde ud igen.
Avatar billede kalp Novice
27. februar 2006 - 22:44 #5
du skal ind og slette alle opgaver som venter på at blive udskrevet
Avatar billede hebj Nybegynder
27. februar 2006 - 22:58 #6
Skal jeg så ind hver gang for at stoppe den proces ? burde Norton ikke stoppe den fejl/virus hvis det er en sådan ?
Avatar billede strych9 Praktikant
27. februar 2006 - 23:00 #7
Ligenu skal du bare stoppe processen og følge instruktionerne i den artikel til punkt og prikke. Hverken mere eller mindre.
Avatar billede nva Praktikant
28. februar 2006 - 09:16 #8
Som kalp siger - hvis du har print liggende klar til udskrivning skal du gå ind under din printer og slette det.