Avatar billede ster Nybegynder
01. maj 2001 - 11:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Directx 8.0.... Fejl eller ej ?!?

Jeg har hørt noget om at der er en fejl i Directx 8.0 så er der ikke muligt at opdatere når der kommer nye !!! er den fejl der stadig eller har de fået rettet den eller har den aldrig været der !?!??!

er directx 8.0 A generelt godt eller skidt ?
Avatar billede LNG.DK Novice
01. maj 2001 - 11:05 #1
har ikke oplevet problemer med DirectX 8
Avatar billede vladimirr Nybegynder
01. maj 2001 - 11:05 #2
Tjaa, det er lavet af M$ så der nok mange fejl..

Jeg har ikke problemer med opdatere fra 8.0 til 8.0a, så jeg tror ikke det er et problem.

//Anders
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
01. maj 2001 - 11:05 #3
her er hvad der står om DirectX8.0a:
DirectX 8.0a Redist

This download contains the DirectX 8.0a redist release. DirectX 8.0a contains updates for issues with international installs on Windows 2000 and issues where input devices could have buttons disabled that were enabled with previous DirectX releases. There are no other changes.
http://www.microsoft.com/downloads/release.asp?ReleaseID=27398

det andet har jeg aldrig hørt noget om og forekommer mig også ret ulogisk!
Avatar billede LNG.DK Novice
01. maj 2001 - 11:12 #4
Jeg kører win2k og har stadig ikke haft problemer med 8.0
Avatar billede hotpop Novice
01. maj 2001 - 11:30 #5
der er fejl i 8.0 men ikke i 8.0a og jeg har haft problemer med 8.0 men ikke efter opgradering til 8.0a.
Avatar billede hotpop Novice
09. september 2001 - 20:43 #6
lukke?