Avatar billede mandula Nybegynder
27. februar 2006 - 19:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

"Lås" nogle rækker/kolonner så man kan "rulle" med de andre

Hej

Ved ikke om overskiften er forståelig, men ellers skal jeg forsøge at forklare mig:
Eksempel:

Man laver et regne ark hvor man vandret har en række karakteristika for nogle person (lodret), men når man så har ret mange karakteristika og personer  kan man på et tidspunkt ikke se hvilken person det er eller hvilke karakteristika de har, jeg ved man kan "låse" nogle rækker eller kolonner, men hvordan???
Avatar billede mugs Novice
27. februar 2006 - 19:53 #1
Vinduer > Frys ruder.
Avatar billede mugs Novice
27. februar 2006 - 19:54 #2
Hvis du f.eks vil fryse kolonne A og række 1, sætter du markøren i celle B2
Avatar billede mandula Nybegynder
27. februar 2006 - 20:20 #3
Fantastisk TAK
Avatar billede mugs Novice
27. februar 2006 - 20:22 #4
Tak for point :o)