Avatar billede budolfsen Nybegynder
27. februar 2006 - 18:39 Der er 2 kommentarer

Problemer med mac osx

Jeg har en gammel beige G3 mac med firewire og usb-kort installeret.

Den startede op fint, men nu er den begyndt at hænge i opstarten og skærmen går i sort.

Er der nogle, som har oplevet samme problemer og evt. har en løsning på problemet.
Avatar billede aeblenet Nybegynder
27. februar 2006 - 18:41 #1
hvor længe siden er det du har skiftet dit batteri ?
-altså det lille Back-Up batteri der sidder inde i maskinen . . .

Prøv at skifte og se herefter . . .
Avatar billede budolfsen Nybegynder
01. marts 2006 - 15:31 #2
Nu har jeg skiftet batteriet, men skærmen går stadig ud og Mac Os X er utrolig langsom til at starte op, men det tilskriver jeg lidt processoren.

Når maskinen er oppe at køre kan jeg næsten nå en installation af printer softwaren til en Canon MP150 inden skærmen går i sort (lidt som når den er dvale), men den vil ikke komme tilbage når jeg bevæger musen eller trykker på tasterne og jeg skal genstarte macen hvorefter den ikke vil starte op igen.