Avatar billede ra1101 Nybegynder
27. februar 2006 - 17:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ændre data i sammenkædet tabel

Jeg har en txt fil, som jeg henter ned fra en hjemmeside, hvor brugere har mulighed for at lave en kørselsafregning, som så gemmes i denne txt-fil.

Når jeg nu henter den ind på min pc, så har jeg en Accessdatabase, hvor jeg blot vil udskrive disse, så jeg kan få dem afregnet.

Men, nu kommer problemet, jeg kan ikke få lov til at opdatere et felt, men f.eks. udbetalt. Dette vil jeg jo så kunne bruge til i en forespørgsel, til at fravælge dem som allerede er udbetalt.

Jeg får denne fejl: Opdatering af sammenkædet tabel, understøttes ikke af denne ISAM.

Nogen gode ideer???

Planen var så at kopiere filen tilbage på webserveren, når jeg havde udbetalt, så man kunne beholde historikken fremover.
Avatar billede terry Ekspert
27. februar 2006 - 18:57 #1
Are you trying to link to a text file?
Your best bet is to import the fiel and then export again when you are finished.
Avatar billede terry Ekspert
01. marts 2006 - 11:35 #2
do you still need help here ra1101?
Avatar billede terry Ekspert
14. marts 2006 - 09:53 #3
its easier to help if you can give some feedback
Avatar billede terry Ekspert
28. august 2007 - 19:50 #4
thanks, hope you got something working.