Avatar billede kgp43 Nybegynder
27. februar 2006 - 15:58 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Paypal forretninger

Hejsa,

Er der nogle der har links på danske (eller EU) forretninger der tager imod PayPal betaling?

Har en mindre formue stående på min paypal (~$2000), men kan ikke flytte dem til min bank konto - Så søger nu nogle forretninger, hvor de kan bruges :)
Avatar billede istebjerg Nybegynder
27. februar 2006 - 17:45 #1
Øhh, hvorfor kan du ikke flytte dem retur? Jeg er bare nysgerrig da jeg netop har oprette en sådanne konto hos paypal, og der stod ikke noget om problemer ifb. med overflytning af kontant saldo...

Hvad søger du af varer så kan jeg prøve at finde et par stykker der acceptere paypal?
Avatar billede istebjerg Nybegynder
27. februar 2006 - 17:56 #2
https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_shop-ext#
Vælg kategori - søg med "%"og vælg hvilket region (danmark osv.)
Avatar billede kgp43 Nybegynder
27. februar 2006 - 18:11 #3
De fleste danske banker understøtter ikke "paypal systemet" :(

Vil kigge på dit link :)
Avatar billede kgp43 Nybegynder
27. februar 2006 - 18:14 #4
Har kigget på linket, men kan ikke finde en eneste DK butik :P
Avatar billede istebjerg Nybegynder
27. februar 2006 - 18:20 #5
Hmm, der kommer da en fin liste frem hos mig :-?
Vælg en kategori ude i venstre side...
Søg med: %
marker knap : all shops
by region: Denmark
(Der er også tyskland og andre lande EU)
Avatar billede kgp43 Nybegynder
27. februar 2006 - 18:32 #6
Stadig ingen danske butikker.
Avatar billede kgp43 Nybegynder
27. februar 2006 - 18:33 #7
Ahh, kan se nogle enkelte :)
Avatar billede istebjerg Nybegynder
27. februar 2006 - 18:37 #8
Ja der er ikke så mange danske, men prøv tyskland der er 2 sider.. har ikke tjekket de engelske eller andre, men der er sikkert flere.. :-)
Avatar billede kgp43 Nybegynder
12. marts 2006 - 15:32 #9
Søger stadig danske/europæiske hardware og elektronik forhandlere der modtager paypal.
Avatar billede istebjerg Nybegynder
12. marts 2006 - 17:16 #10
Hej igen,

Prøv følgende:
http://electronics.stores.ebay.co.uk/
De modtager næste allesammen Paypal.. Du kan også søge på det den tyske side, men der er det langt fra de fleste der modtager Paypal..
/Istebjerg
Avatar billede kgp43 Nybegynder
04. maj 2006 - 14:50 #11
stadig ingen success.