Avatar billede jkk1989 Nybegynder
27. februar 2006 - 15:35 Der er 6 kommentarer

Linux Formatering

Jeg ville prøve Linux Suse men fandt hurtigt ud af det ikke var noed for mig.. Jeg ville så have Win XP tilbage.. Men da jeg satte CD'en i drevet og startet op...

Så siger den.. Tryk på en tast for at starte.. Det gør jeg så.. Derefter står der "Undersøger din hardware konfiguration" også bliver skærmen ellers bare sort og der sker intet...

Er der andre måder jeg kan formatere linux på??
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2006 - 16:23 #1
Du formaterer ikke Linux på det stadie, problemet er at XP er kritisk over for noget hardware. Hvis det ikke vil lykkedes kan du downloade og brænde en bootcd http://www.helgec.dk/bootcd.html herefter sletter du dine partitioner med DELPART http://www.helgec.dk/delpart.html og så skulle disken være klar til formatering
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2006 - 17:34 #2
8 timer var godt nok ikke ret meget at ofre for at lære et nyt system at kende
Avatar billede jkk1989 Nybegynder
28. februar 2006 - 01:42 #3
Nej det var det nu ikke... Men blev bare lidt skeptisk til sidst... Har bare ikke tålmodigheden hehe..

Men du ska have dine point og tusind tak for hjælpen ;)
Avatar billede jkk1989 Nybegynder
28. februar 2006 - 01:43 #4
Hvorfor kan jeg ikke give point?? Knappen er der ikke
Avatar billede Slettet bruger
28. februar 2006 - 07:05 #5
Nu kan du vist nok gi`point
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2007 - 22:06 #6
Halloooooooooooooooo