Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2006 - 00:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Log script over log file

Hej jeg vil høre om der er en som ved hvordan man kan lave en log system til at hente alle ens data fra log filer. og sætte dem i system så man kan se antal af besøg og meget mere..

jeg har prøve at lave et med Server.CreateObject("MSWC.IISLog")

men savner nåde mere system over ens data samt at kun have alt data sammle ..

håber jeg har udtrykt mig så i er med på hvad jeg mener eller må enlige spøre løs..
Avatar billede wolfgang Praktikant
27. februar 2006 - 09:41 #1
Hej,
Denne artikel kan muligvis være til hjælp:

View Your Web Servers Log Files With ASP
http://www.devarticles.com/c/a/ASP/View-Your-Web-Servers-Log-Files-With-ASP/
Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2006 - 05:12 #2
Kunde desvære ikke bruge side til meget da jeg godt kente til denne artikel. min ide er at bygge et script som kan samle alt data og vise det men det jeg har prøve går ned efter lang tid og får man det til at køre så viser den ingen ting..

og derfor have jeg håbet på der var en som have et man kun se lidt efter eller få en ide til hvordan man så kun lave det..
Avatar billede the_bma_man Nybegynder
01. marts 2006 - 15:08 #3
Hmm, så tror jeg, du gerne må prøve at omformulere dit spørgsmål :-)

Hvad er det, du gerne vil?
Er det bare, at samle logfilerne fra IIS i een fil?
Eller er det et statistik-værktøj, du savner, der kan vise dig, hvad der faktisk står i logfilerne?
Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2006 - 20:22 #4
Ja det jeg nok savner er nok mest et statistik-værktøj, men også kode til at samle hele min logfilerne. da jeg ikke syndes det er så fedt at tage kode fra dag til dag.
desvære har jeg ikke adgang til at installer et stastik program, Der for søger jeg
et asp script der kan hente alle data..
Avatar billede wolfgang Praktikant
05. marts 2006 - 09:35 #5
WebIIS -> Har du adgang ti IIS-opsætningen på serveren, eller får du kun levereret de rå log-filer?

Grunden til at jeg spørger er, at man i IIS kan vælge at skrive loggen i en stor fil, modsat at dele logningen op i en fil pr. dag.
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2006 - 23:05 #6
Jeg har fåde hele string til min logfiler. desævre kan jeg ikke få den i en samle fil men filer som bliver lave en gang om dage..
Avatar billede Slettet bruger
20. april 2006 - 17:50 #7
lukket da jeg ikke kom vider..