Avatar billede traeger Nybegynder
26. februar 2006 - 21:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan man gøre noget ved en NTSC-DVD?

Jeg har i USA købt nogle dvd'er. De er derfor kodet til zone 1. Jeg troede umiddelbart ikke der var noget problem hvis man bare afspillede dem på min bærbar. Jeg kan også sagtens skifte zone på min bærbar, men den fortæller samtidigt at det kun kan lade sig gøre 4 gange. Da jeg ikke har tænkt mig kun at se US-dvd'er leder jeg efter en løsning hvor man evt. "tricker" systemet til at kunne skifte zone så mange gange man vil...
Kan det lade sig gøre?
Avatar billede levithan Nybegynder
26. februar 2006 - 21:39 #1
programmet anydvd kan hjælpe dig http://www.slysoft.com/en/anydvd.html
Avatar billede traeger Nybegynder
03. marts 2006 - 19:00 #2
nice - virker bare kast et svar
Avatar billede venturer Nybegynder
03. marts 2006 - 19:03 #3
Dette værktøj kan også bruges:
http://www.dvdidle.com/dvd-region-free.htm
Denne bruger jeg selv, men umiddelbart vil jeg mene at mit forslag og leviathans gør det samme.
Avatar billede levithan Nybegynder
03. marts 2006 - 21:42 #4
oki