Avatar billede jeepster Nybegynder
26. februar 2006 - 12:45 Der er 4 kommentarer

OC af HP Pc

Jeg har en HP Pavillion A230 PC. Er det muligt at overclocke denne? Der er intet i BIOS der tillader ændringer...nogen ideer?

Mangler du en bærbar, Ipod eller andet godt?
Tjek denne side: http://www.GetGiftsForFree.com/index.php?3269693
Køb signal boosters for 40$ og få en gratis bærbar, mobil eller andet.
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2006 - 13:00 #1
"You're encouraged to promote our website in order to receive your free gift faster, but if you are caught spamming by email or newsgroup spam messages, your account will be immediately PERMANENTLY suspended and no refund issued."
http://www.get-gifts-for-free.com/faq.php?0
Avatar billede huset Praktikant
26. februar 2006 - 13:35 #2
lol!!

Hvis nogen tror et firma giver noget væk gratis, uden at have en bagtanke så så burde man have sine skolepenge tilbage
Avatar billede huset Praktikant
18. marts 2006 - 11:23 #3
Kunne man forvente du fik tid til at smide feedback til os på et tidspunkt??
Avatar billede huset Praktikant
11. februar 2007 - 10:10 #4
Mon det er på tide du finder ud af at få givet feedback eller lukket tråden