Avatar billede ahumle Nybegynder
25. februar 2006 - 13:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Gratis, automatisk søgemaskinetjek

Hej eksperter - står lige mangler et lille værktøj

Findes der en side der kan fortælle mig hvor højt på Google en given hjemmeside er ved brug af forskellige søgeord - gratis og automatisk?

Altså: Når jeg søger på X-søgeord hvor højt oppe er X-hjemmeside.

200 point på højkant.

Mange tak.
Avatar billede michael_stim Ekspert
25. februar 2006 - 14:26 #1
Eeehhh. hvorfor ikke bare pröve på google?
Avatar billede michael_stim Ekspert
25. februar 2006 - 14:32 #2
Er det alm. ord du tänker på (sex, det,...osv) og du kommer langt ned og ikke gider lede efter din hjemmeside, så bliver det nok svärt. Da google körer med mange forskellige faktorer for at komme höjere op på rankingen, og at den ändres hver dag.
Avatar billede ahumle Nybegynder
25. februar 2006 - 16:21 #3
for det første fordi jeg ikke gider lede så mange sider igennem, og dernæst fordi jeg gerne vil være i stand til indekserer min position på google over en længere periode, så det ville være rart med en effektiv løsning.

Jeg tænker ikke på almindelige ord men på ét specifikt søgeord.

-ahumle
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. februar 2006 - 20:26 #4
ja det gør der, eller gjorde og nu koster det penge. Søgemaskinerne bryder sig ikke om den slags automatik, da disse programmer generere en massetrafik og forespørgsler, der ikke har noget med det søgemaskinerne ønsker at leverer, nemlig svar til menneske brugerer.

Se f.eks. på Web Position Gold http://www.web-positiongold.com/ der er en af flere der også kan dette