Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2006 - 22:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Indstilling af skærm og grafikkort

Hej Eksperter

Jeg har en Philips 201B på et Nvidia GeForce FX 5500.
Hvordan finder man ud af den bedste indstilling på denne opsætning?

T2C
Avatar billede innercitydk Nybegynder
23. februar 2006 - 22:28 #1
Først og fremmest skal du sikre dig at den kører i minimum 75hz i opdateringsfrekvens.

Højreklik et vilkårligt sted på skrivebordet (hvor der ikke er ikoner), og vælg egenskaber-->Indstillinger-->Avanceret, tryk på fanen "skærm" og se hvad den er indstillet til. Default plejer at være 60hz.Jeg tror nok din skærm kan gå op til 85hz.

Vh
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2006 - 22:57 #2
jo jo, den kører 75 hz, det jeg tænkte på hva nu mere om man kunne få et stykke software der kunne optimere til den bedste indstilling.

T2C
Avatar billede innercitydk Nybegynder
24. februar 2006 - 00:32 #3
ok :) Jeg har kigget lidt rundt og kan ikke rigtig finde noget til skærmen..
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2006 - 12:12 #4
Lukker spm