Avatar billede c Nybegynder
23. februar 2006 - 21:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Webserver på alm. tdc internet abb.

Hej...

Jeg kan simpelthen ikke få adgang til min webserver ude fra internettet, og jeg har på fornemmelsen at det måske er TDC, er der nogen der ved om det kan være rigtig?
Nogen der har en idé om hvad det ellers kan være? Har en ZyXEL P335WT Router.

mvh
Christian
Avatar billede levithan Nybegynder
23. februar 2006 - 21:51 #1
har du adgang til at logge ind i den router du fik fra TDC.  Det du skal have lavet heder port forwarding ...  internet henvendelse > router> forwade til din pc
Avatar billede levithan Nybegynder
23. februar 2006 - 21:52 #2
sidste var blot en visning af hvordan portforwarding virker
Avatar billede c Nybegynder
26. februar 2006 - 11:34 #3
Jeg kan ikke logge ind på den Speedstream som jeg fik fra TDC...
Avatar billede levithan Nybegynder
26. februar 2006 - 18:09 #4
kik i dine papiere om du fik et kode ord med ellers ka du prøve at ringe til kunde service og få det udleveret hvis de vil det.
Avatar billede c Nybegynder
06. marts 2006 - 23:51 #5
Ingen password i mine papirer...
Avatar billede levithan Nybegynder
07. marts 2006 - 10:00 #6
du kan prøve at ringe til tdc kundesevice og høre om du kan få router passwordet udlevet. hvis det er en router du har købt igennem tdc så skal login informationer være med i den manual der fulgte med udstyret.

hvis routeren er lånt af tdc og de ikke vil udlevere noget koster det sikket 500-999 kr for at de skal åbne for webserveren. ja jeg ved det ikke
Avatar billede c Nybegynder
18. juli 2006 - 14:17 #7
hmm... lukker og slukker...