Avatar billede whisper Nybegynder
23. februar 2006 - 18:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan sende men ikke modtage mails med Squirrelmail

Hej.

Lad mig først sige at jeg ikke på nogen måde er særlig skarp vedrørende opsætning af mailsystemer.

Jeg har fået adgang til at oprette egen mail konto, hvilket jeg så har fået gjort.
Jeg logger så ind med Squirrelmail, hvilket der heller ikke er nogen problemer med.

Problemet er at jeg ikke kan modtage mails (men kan godt afsende dem).

Hvad kan problemet være?
Stil gerne uddybende/afklarende spørgsmål.

På forhånd tak for hjælpen
Avatar billede whisper Nybegynder
24. februar 2006 - 11:52 #1
Update:
Jeg forsøgte at sende nogle test-mails TIL den omtalte mail-adresse, men nu, 24 timer senere, får jeg så beskeden om at:
A message that you sent has not yet been delivered to one or more of its
recipients after more than 24 hours on the queue

Jeg skrev at jeg sagtens kunne sende mails FRA den. Men det tyder nu på at det kun er inden for samme domæne.
Avatar billede lonerangr Nybegynder
27. februar 2006 - 11:47 #2
Kunne der være fejl i dine indtastninger vedrørende servere til ind- og udgående post ?
Avatar billede whisper Nybegynder
24. maj 2012 - 08:23 #3
Tråden er ikke længere relevant