Avatar billede hoejgaard Juniormester
30. april 2001 - 22:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

AMD prisnedsættelse

Hvornår slår prisnedsættelsen på AMD
processorer igennem i Danmark??
Avatar billede -onslow- Nybegynder
30. april 2001 - 22:16 #1
Det skulle de være næste gang butikkerne bestiller hjem!
Avatar billede minven Nybegynder
30. april 2001 - 22:33 #2
Jeg arbejder i en grossistvirksomhed, som sælger bl.a. CPU\'er. Vi har allerede fået nye priser, så efterhånden som butikkerne bestiller CPU\'er får de dem til de nye lave priser. Men traditionelt venter butikkerne nogle uger med at sætte priserne ned, så der går nok 3-5 uger før det virkelig kan mærkes.
Butikkernes avancer er meget små, så derfor benytter de sådan en lejlighed til for en gang skyld et have en fornuftig avance.
Avatar billede crazylip Nybegynder
01. maj 2001 - 00:39 #3
øv!! skal vi vente så længe før priserne slår igennem herhjemme??
Hvad med at købe fra tyskland eller england??
Avatar billede pro_tech Nybegynder
02. maj 2001 - 16:31 #4
Bare et ? lige koster en 1Gz t-bird 1546,- Kan man virklig få den billigere 3-5 uger?????
Avatar billede cyber_k Nybegynder
02. maj 2001 - 16:33 #5
Hvor stor er prisnedsættelsen ca??