Avatar billede prins Nybegynder
30. april 2001 - 21:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ideér til Portal.

Jeg er ved at lave et portal men hvad skal der enlig være på siden?
Jeg har en grund side SIDE1 kalder vi den så har jeg undergrupperne altså SIDE1 er portalet. Så skal der være en IT-SIDE den kalder vi SIDE2 hvad skal der være på den?
Så har vi SIDE3 hvor man kan sende gavehilsner som på gulderoden. Men hvilke gaver skal der være?

Der er 150 points til den der kommer med det bedste svar! Jeg lukkerlige nogle af mine spørgsmål så jeg har 150 points!
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
30. april 2001 - 21:25 #1
Well, hvis folk har en ide til en god portal beholder de den nok selv. De giver den ihvertfald ikke væk for 150 point.
Avatar billede prins Nybegynder
30. april 2001 - 21:28 #2
Nej man bare hvad at sådan nogle sider indeholder....
Avatar billede hotpop Novice
30. april 2001 - 21:31 #3
måske det her giver dig en ide`....
http://www.linkcentral.dk
Avatar billede ph4 Nybegynder
30. april 2001 - 21:33 #4
1 )
- It nyheder! Mange webmastere følger med i hvad der sker f.eks. om der er kommet en ny virus, nyt produkt o.s.v.

2 )
- Gaverne kunne være chokolade, blomster og kærlighedsgaver.... Sælger godt!

:)
Avatar billede ph4 Nybegynder
30. april 2001 - 21:36 #5
Avatar billede hotpop Novice
30. april 2001 - 21:39 #6
det var den her til din it-side: http://www.linkcentral.dk/com_it.htm