Avatar billede emiliasl Nybegynder
22. februar 2006 - 20:47 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke tilgå min router

Hej jeg har en Linksys WRT54G v3.1 som jeg har prøvet at opgrader firmwaren på, det har resulteret i at jeg ikke kan komme i forbindelse med den, dvs jeg kan godt pinge den, men hvis jeg prøver at tilgå dem via. browseren kan den ikke findes.

Jeg har prøvet at ligge firmware op i den igen via et tftp program, hvor den også sige at det er opdateret, men jeg kan stadig ikke få forbindelse med den, er der nogle som kan hjælpe.

//B
Avatar billede levithan Nybegynder
22. februar 2006 - 20:50 #1
prøv at slukke og tænde routeren igen. når routeren er genstartet genstarter du din pcer og prøver at connecte til den.

hvis det ikke virker skal du resætte din router, starte den op, starte din pcer op og prøve om du kan komme ind på den
Avatar billede emiliasl Nybegynder
22. februar 2006 - 20:53 #2
Har jeg prøvet, dog uden held.
Hvordan resætter jeg ruoteren?

info. power led står og blinker
Avatar billede levithan Nybegynder
22. februar 2006 - 21:00 #3
der er en lille knap bag på routeren eller et lille hul ind der kan man med en spis ting trykke på den og holde den inde i 15 sekunter før man slipper
Avatar billede emiliasl Nybegynder
22. februar 2006 - 21:04 #4
Ja det har jeg så prøvet nu, også unden et godt resultat, jeg er bange for den er død!!
Avatar billede levithan Nybegynder
22. februar 2006 - 21:12 #5
ved du om din firmware opdatering gik 100% godt hvis ikke så har den rester af firmware og det er nok til at øde lægge den. hvis du siger at når du sætter strømmen til at den bare blinker i power og ikke kommer længere så kunne det tyde på at den er ked af det.

hvilken side hentede du firmwaren på
Avatar billede levithan Nybegynder
22. februar 2006 - 21:15 #6
Avatar billede levithan Nybegynder
22. februar 2006 - 21:19 #7
http://www.dslreports.com/forum/remark,14310320
her diskutere de problemet

og her er der en evt løsning som går ud over garentien hvis der stadig er det på. det er nok det man vil kalde sidste udvej

http://www.linksysinfo.org/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=33
Avatar billede james_t_dk Juniormester
22. februar 2006 - 21:55 #8
hvilken firmware er det at du har loadet i den?
Avatar billede emiliasl Nybegynder
22. februar 2006 - 22:35 #9
Hej, jeg har fuldt dine links oog det virker, tak
Send et svar så du kan få dine point
Avatar billede levithan Nybegynder
22. februar 2006 - 22:51 #10
ok hvad gjorde du?
Avatar billede emiliasl Nybegynder
23. februar 2006 - 08:24 #11
Hej

jeg gjorde som der står i dette link
http://www.dslreports.com/forum/remark,14310320

tak for hjælpen
Avatar billede levithan Nybegynder
23. februar 2006 - 09:37 #12
velbekomme