Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
22. februar 2006 - 13:44 Der er 8 kommentarer

Anmeldelse af karma

Jeg har ifm. med http://www.eksperten.dk/spm/688651 fået 2 x "dårlig karma" fordi vedkommende synz at det var flabet at fortælle at det var forkert kategori.

Er der nogen regler for afgivelse af karma, eller?
Avatar billede huset Praktikant
22. februar 2006 - 13:47 #1
Nej der er ikke. Den skal bare være sober.
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
22. februar 2006 - 13:50 #2
ok, så det er ok at give folk "dårlig karma" uden kommentarer, fordi man er blevet fornærmet...
ville være lettere hvis man kunne vælge at slå karma fra så ... :-)
Avatar billede snowball Novice
22. februar 2006 - 13:53 #3
De eneste regler der findes for at give karma, er at teksten man skriver (hvis man skriver noget) skal overholde de gældende regler for Eksperten. Hvis teksten ikke gør det, så kan vi fjerne den når det anmeldes.

Man kan ikke vælge karma fra - hverken som giver eller modtager.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede huset Praktikant
22. februar 2006 - 13:53 #4
Der kan siges meget om karma, men ligemeget hjælper det. Det er åbenbart kommet for at blive, så vi må bare acceptere det
Avatar billede arne_v Ekspert
22. februar 2006 - 22:37 #5
snowball>

Hvad med andre regler i.f.m. det spoergsmaal/karma ?
Avatar billede snowball Novice
22. februar 2006 - 22:51 #6
arne_v: Tror ikke jeg helt forstår hvad du mener!?
Avatar billede arne_v Ekspert
22. februar 2006 - 23:03 #7
jeg sender dig lige en email ...
Avatar billede arne_v Ekspert
22. februar 2006 - 23:08 #8
på g adressen