Avatar billede sbs Nybegynder
30. april 2001 - 19:56 Der er 2 kommentarer

G4 og One Pro harddisk

Hejsa
Jeg har en G4 med en Power Domain 2930u ultra-SCSI kort i. Derudover har jeg også en One Pro Harddisk med de gamle SCSI stik i.
Jeg har købt sådan et omformerstik som virker med alle mine andre SCSI enheder, men når jeg sætter One Pro Harddisken i kan computeren ikke starte. Der er ikke noget galt med kortet. Det er netop blevet skriftet med et helt nyt (det gamle havde samme problem.)
Hvis jeg feks. slukker One Pro harddisken og lader maskinen boote og herefter tænder og mouter One Pro Harddisken kan den sagtens komme op. Det er kun ved genstart og opstart, den crasher.

Der sker i øvrigt ikke noget andet en musen bare låser fast. Den lille happy computer når ikke engang at komme frem.

Anyone???
Avatar billede Himbear Nybegynder
07. juni 2001 - 14:53 #1
Jeg ved godt at det er ladt at spørge men har du tjekket om de en af harddiskene bruger samme id nr. det lyder som om det er det, der er galt!
Avatar billede udby Nybegynder
29. juni 2001 - 10:32 #2
Din nye HD´er har helt sikkert samme id nr