Avatar billede fjensen111 Nybegynder
22. februar 2006 - 11:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Surf for pay programmer der virkelig betaler

Hej
Der findes jo efterhånden en masse sider på nettet der siger at man ved at indsætte et eller andet antal dollars så kan man efter nogen få dage få udbetalt et større antalt dollars. Er der nogen af disse sider der er troværdige og som virkelig udbetaler penge.
Avatar billede fcs Novice
22. februar 2006 - 12:42 #1
Hmmm. Gratis penge...... Den tror jeg generelt ikke på. Jeg tror at man skal holde sig helt fra den slags sider. Når nogen lover noget der næsten lyder for godt til at være sandt, så er det ofte også det ;o)

"Intet over og intet ved siden af sund fornuft" er et godt motto...
Avatar billede fjensen111 Nybegynder
10. juli 2006 - 23:30 #2
Lukker her der kommer vist ikke mere