Avatar billede azarat Nybegynder
22. februar 2006 - 09:08 Der er 2 kommentarer

"en tidligere version af programmet installeret"

Hej

Jeg hentede for lang tid siden en trial på Adobe Premiere pro 1.5, som jeg aldrig rigtigt fik slettet igen. Så her for et par dage siden hentede jeg så en trial på Premiere pro 2.0, som jeg installeret i en undermappe til den samme mappe jeg installeret 1.5

1.5 var installeret i c:/programmer/adobe Premiere
2.0 var installeret i c:/programmer/adobe Premiere/2.0

Så tænkte jeg at jeg ville slette 1.5 da det ikke længere kan bruges og bare fylder plads. Så jeg gik ind i tilføj/fjern og slettede det. Men den slettede så hele mappen.

Så jeg hentede 2.0 trial igen, da jeg opnede setup filen sagde den at det var installeret. Så jeg prøvede at vælge remove for at slette det, men den sagde bare:
Installation blev anulleret før programmet blev færdig installeret ( noget i den stil :P )

Så prøvede jeg at slette alle ting med Adobe Premiere i regedit. Det virkede del vidst, man kunne ikke længre se programmet i tilføj/fjern.

Men da jeg så prøver at installere det igen kommer den op med denne fejl:

En anden version af dette produkt er allerede installeret. Installationen af denne version kan ikke forsætte. Hvis du vil kofigurere eller fjerne den eksisterene version af dette produkt skal du bruge tilføj/fjern programmer i Kontrol panel.

Men der er ikke nolge ting fra Adobe Premiere som kan slettes i tilføj/fjern...

Hvad skal jeg gøre for at få den til at installere programmet?

Mvh. AzaraT
Avatar billede boxer Nybegynder
22. februar 2006 - 09:15 #1
Du kan prøve dette:
http://www.spywareinfo.dk/#/manualer/regsupreme.htm

Eller noget systemgendannelse til et punkt inden du installerede trialversionen. Afinstaller derefter 1.5 og kør Regsupreme.
Avatar billede azarat Nybegynder
22. februar 2006 - 17:15 #2
regsupreme kan ikke se det, men der er et andet program, adobe bridge som bliver installeret sammen med 2.0, jeg kan ikke se det i reg suoreme og får ikke noget i søgning af regedit men kan se det i tilføj/fjern...