Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2006 - 00:36 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

repair i xp

efter min maskine er blevet renset for diverse orme og lign så virker hjælpen ikke rigtigt mere

ligeledes er der problemer med at vise billeder thumbnail og andre problemer

findes der en løsning til at reparerer de ting som åbenbart er forsvundet...

systemgendannelse kan ikke bruges da den har været slået fra under fjernelse af orme og trojans og så sat til igen efter den var renset.
Avatar billede screem_brille Novice
22. februar 2006 - 00:40 #1
SFC /scannow med din install cd i, og hvis det ikke hjælper, så en repair af windows, gøres næsten som når man installerer windows, dog skal man vælge repair istedet for install
Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2006 - 00:45 #2
sfc/scannow hvor skrives det ... undskyld hvis jeg spørger dum har ik prøvet det før
Avatar billede jonasdreyer Nybegynder
22. februar 2006 - 01:00 #3
Du tager din Windows XP Cd i. Du Genstarter Din comp.. Og så skulle den starte op fra din Win XP cd. Bagefter står den og loader lidt. Efter det kommer der en blå skærm op. Tryk "R". Når du kommer ind i consollen skriver du som brille sagde "sfc/scannow"
Avatar billede screem_brille Novice
22. februar 2006 - 01:03 #4
jonasdreyer det er jo direkte forkert! tryk start og kør, i boksen der kommer frem skriver du det og trykker enter.
Avatar billede jonasdreyer Nybegynder
22. februar 2006 - 01:06 #5
Ja.. Det har du ret i.. men da nogle af filerne måske skal genoprettes er det nemmset sådan!
Avatar billede jonasdreyer Nybegynder
22. februar 2006 - 01:09 #6
OG! Da nogle filerne kan være i brug da de skal genoprettes!
Avatar billede screem_brille Novice
22. februar 2006 - 01:10 #7
ja og det gøres når den genstarter, den kommando er IKKE understøttet i en recovery konsol.
Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2006 - 01:11 #8
hovsa glemte da mellemrummet efter sfc /scannow så virker det
Avatar billede screem_brille Novice
22. februar 2006 - 01:12 #9
godt ;)
Avatar billede screem_brille Novice
22. februar 2006 - 01:13 #10
og rart med en der giver point til den rette ;)
Avatar billede jonasdreyer Nybegynder
22. februar 2006 - 01:14 #11
Scream> Undskyld jeg hakkede på dig.. Da du har ret i det du siger.. Jeg kom til at tænke på Chkdsk
Avatar billede screem_brille Novice
22. februar 2006 - 01:15 #12
det er ok, vidste godt jeg havde ret ;)