Avatar billede ostehamster Nybegynder
21. februar 2006 - 21:27 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

PC til messestand, med "holder", touchscreen og printer

Hej

Jeg sidder og sørger efter noget på google, men ved ikke hvad det hedder, så det er pænt svært :)

Det jeg leder efter er en computer, som skal bruges på messer osv. og præsentere et produkt. En af de der fine nogen, hvor man har en stander der holder en LCD skærm med touchscreen.

Computeren er så gemt i foden, og der måske en printer gemt i midten af standeren.

Hvad hedder sådan en fætter?

Hvis der evt. er nogle der har links til en forhandler, så ville det være rigtig godt.

På forhånd tak

Christoffer
Avatar billede smms Nybegynder
21. februar 2006 - 21:38 #1
Avatar billede ostehamster Nybegynder
21. februar 2006 - 21:40 #2
Det kunne man nemt kalde den :)

Synes nu bare jeg har hørt et andet navn for den...
Avatar billede smms Nybegynder
21. februar 2006 - 21:53 #3
Jeg mener også at ha´ hørt et andet navn men her er lidt info med nogle nyttige links i bunden
http://en.wikipedia.org/wiki/Internet_kiosk
Avatar billede james_t_dk Juniormester
21. februar 2006 - 21:55 #4
Avatar billede james_t_dk Juniormester
21. februar 2006 - 21:56 #5
Avatar billede ostehamster Nybegynder
21. februar 2006 - 22:00 #6
smms > Jeps, det kan også bare være, at der ikke er så mange danske firmaer der laver dem

james_t_dk > Det var godt nok nogle onde priser :)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
22. februar 2006 - 13:06 #7
ostehamster>> De er dansk bygget og en touch skærm i en ordentlig kvalitet ligger i 5-6000 kr. Det er ikke noget der laves i store mængder, derfor den høje pris. Jeg har set dem og kvaliteten/designet af dem er i top.
Avatar billede ostehamster Nybegynder
22. februar 2006 - 22:25 #8
james > Synes nu bare det virker ret fesent :)

Men takker for jeres svar