Avatar billede cia26 Nybegynder
21. februar 2006 - 21:18 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

TFT eller LDC

Hej

Hvilken skærm er bedst TFT eller LCD og hvad er forskellen?

Jeg sætter 200 points på højkant til den der kommer med det bedste svar :)

/Charlotte
Avatar billede screem_brille Novice
21. februar 2006 - 21:22 #1
http://www.flatpanels.dk/hvad.php forskellen er ikke så stor ;)
Avatar billede screem_brille Novice
21. februar 2006 - 21:24 #2
og det var et svar (idag er der som der skrives ingen forskel på dem når vi taler skærme, men andre steder benyttes der stadig displays af begge typer, men som monitor nej)
Avatar billede cia26 Nybegynder
21. februar 2006 - 21:37 #3
Tak for det gode svar... Det var super brugbart og fik afsluttet en diskussion omkring emnet :) Takker.
Avatar billede screem_brille Novice
21. februar 2006 - 21:39 #4
det var så lidt, men husk at luk spørgsmålet ;) (gøres ved at markere mit navn i boksen nederst og vælge accepter)
Avatar billede boxer Nybegynder
21. februar 2006 - 21:43 #5
Nej, forskellen er ikke så stor fordi en TFT skærm og en LCD skærme er nøjagtigt det samme.
Avatar billede screem_brille Novice
21. februar 2006 - 21:48 #6
det var da også det jeg skrev ;)
Avatar billede cia26 Nybegynder
21. februar 2006 - 22:22 #7
Tror jeg fik det  med points til at virke ellers må du lige sige til... :)
Avatar billede screem_brille Novice
21. februar 2006 - 22:26 #8
det gjorde du ;) og takker *S*