Avatar billede lady75 Nybegynder
21. februar 2006 - 19:25 Der er 12 kommentarer

Kan ikke se billederne

Hej

Jeg køre på windows og har mange billeder i min pc, og normalt har det fungeret fint nok. men nu kan jeg ikke længere se selv billederne men kun logoet fra selv billede programmet.

dvs når jeg går ind i start og billeder så kan jeg se alle felterene der normalt er billeder i men nu kan jeg kun se logoet fra photo impact, jeg har prøvet at skifte til et andet billed program, det hjælper ikke, så kan jeg bare se deres logo i billed ramnmerne.

Har prøvet at ændre til flere andre programmer, men alle ender på samme måde med at man kun kan se deres logo.

Instillinger står som altid har ikke haft ændret på det og det står som billeder serie i "vis"

Jeg kan godt se billederne hvis jeg hver gang åbner programmet, det er kun i selve oversigten at der kun er logo.. Håber nogen kan hjælpe
Avatar billede innercitydk Nybegynder
21. februar 2006 - 19:51 #1
Har du prøvet at associere billederne med xp's imaging program? Prøv at højreklikke på et billede og vælg "åbn med". Vælg "windows billed- og faxfremviser", og sæt flueben i "Brug altid dette program til at åbne denne type fil"

Måske det hjælper
Avatar billede innercitydk Nybegynder
21. februar 2006 - 19:52 #2
Og prøv at sætte "vis" til "store ikoner"
Avatar billede lady75 Nybegynder
21. februar 2006 - 20:11 #3
Hejsa

Har prøvet med windows fremviser og det hjælper heller ikke.. og har prøvet at ændre til store ikoner og det virker heller ikke
Avatar billede matcho Nybegynder
21. februar 2006 - 22:26 #4
Et skud i tågen prøv og installere et gratis billedprogram for eksempel Irfanwiew
de har så travlt med at stjæle alle billedfiler.
Mvh.BK
21. februar 2006 - 22:37 #5
Generelt ka' jeg også anbefale
http://www.irfanview.com/

(Der er vistnok også mulighed for DL af en DK sprogpakke...)
Avatar billede lady75 Nybegynder
22. februar 2006 - 10:30 #6
Hejsa

Ja men problemet er stadig det samme.
Jeg kan nu kun se logoet fra irfanwiew. dvs at alle de steder der skulle være billeder er der kun den røde bamse, som Irfanwiew har som logo ??
22. februar 2006 - 11:43 #7
"...Og prøv at sætte "vis" til "store ikoner" ...
22. februar 2006 - 11:49 #8
... det ER standard den måde som du beskriver - at det er "logo" fra det program som filen vil blive åbnet med...
Undtagen "at sætte "vis" til "store ikoner"

Men der findes en RegEdit trix som ka' lige det du søger.
Måske ka' jeg finde det...
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2006 - 20:06 #9
"Jeg kan nu kun se logoet fra irfanwiew" Ved højreklik, hvad siger "egenskaber" (filformat - Kb)??
Avatar billede blknop Nybegynder
23. februar 2006 - 20:22 #10
du har nok fået ændret mappendstillingerne,
gå i denne komputer, funktioner, mappeindstillinger lav en "billedmappe" så kan den vise thumpnails ( billeder i miniformat igen)
27. februar 2006 - 18:46 #11
Blev du klogere ?
Avatar billede lady75 Nybegynder
27. februar 2006 - 20:37 #12
Hejsa
Har genstartet min pc og kan nu se de nye billeder jeg ligge ind men kan dog stadig ikke se de gamle billeder.... så... Men tak for hjælpen til alle, selvom der ikke lige kom nogen løsning ud af det.