Avatar billede nire Nybegynder
21. februar 2006 - 15:39 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Toplogo til www.rendbaek.com

Jeg skal bruge et lækkert logo til min butik. Det skal være noget som oser af luxus, pelse og vintageprodukter.
Det må gerne være i Flash.
Hvis der er nogen som har lyst kan jeg fremover linke til denne person eller hjemmeside/mail eller alternativt give noget andet for opgaven....
Det må gerne være et standard logo og der skal gerne følge en baggrund gif med.
Avatar billede ruhe Nybegynder
21. februar 2006 - 16:50 #1
forslag til logo
Noget i den stil? Topbanner og tilretninger kan laves, hvis stilen er ramt.

Http://www.gratishost.dk/uploads/rendbaek_logo.gif
Http://www.gratishost.dk/uploads/rendbeak_bomaerke.gif
Avatar billede nire Nybegynder
21. februar 2006 - 17:12 #2
Kanon det første! Helt klart.
Men.... der skal lidt grafik fra en pels ind et sted. måske med en svag skygge i venstre side  en transprent trekant på 1/3 af dit logo som er i en transp. farve som fader ud mod højre...men et godt oplæg.Hvad er dine betingelser hvis jeg bruger det?
Avatar billede ruhe Nybegynder
21. februar 2006 - 17:19 #3
er på vej ud af døren, har først mulighed for at kigge på det i morgen :-) jeg vender tilbage
Avatar billede nire Nybegynder
21. februar 2006 - 17:28 #4
helt ok
Avatar billede nire Nybegynder
22. februar 2006 - 10:06 #5
Hvis du kan afstemme tekstfarven med rammerne/kanterne på siden ville det være perfekt.
Avatar billede nire Nybegynder
22. februar 2006 - 10:25 #6
Du må gerne blænde et rolexur ind i logoet hvis du kan.
Avatar billede ruhe Nybegynder
22. februar 2006 - 12:01 #7
Hvad siger du til denne topbjælke?
Http://www.gratishost.dk/uploads/screendump.jpg
Avatar billede nire Nybegynder
22. februar 2006 - 15:24 #8
Det ser fint ud. uret skal dog være et rolex hvor kronen i glasset kan ses. ellers er det ok.
Avatar billede ruhe Nybegynder
22. februar 2006 - 18:31 #9
toplogo, nu med krone.
Http://www.gratishost.dk/uploads/topbjaelke02.jpg
noget i den stil??
Avatar billede nire Nybegynder
22. februar 2006 - 18:46 #10
Bedre der er bare noget med tasken som ikke er i balance...
Skal den ikke bagved eller bare klippes lidt.
Avatar billede nire Nybegynder
22. februar 2006 - 18:47 #11
HVAD SKAL DU HAVE IGEN FOR DETTE???
Avatar billede helle100 Nybegynder
22. februar 2006 - 19:54 #12
Avatar billede nire Nybegynder
23. februar 2006 - 07:59 #13
hej helle den virker ikke. måske kan jeg bruge 2
Avatar billede ruhe Nybegynder
23. februar 2006 - 08:13 #14
Hej Nire
Gratishost.dk har været nede siden i går og er stadig ikke oppe at køre. Så jeg har desværre ikke mulighed for at uploade det færdige resultat. Men det kommer så snart de er oppe igen. Hvis du vil kan jeg sende via mail, hvis du skriver din add.

Jeg er temmelig ny herinde på Eksperten, det er faktisk min første opgave, så skal vi ikke bare sige at du bruger det jeg sender til dig kvit og frit. Hvis du så der imod vil fortælle mig hvad betingelserne normalt plejer at være og hvad de point betyder? Så ved jeg da det hvis der skulle komme flere spændende opgaver.
Avatar billede helle100 Nybegynder
23. februar 2006 - 09:46 #15
Der kommer lige et nyt link så, bare tryk på "Free" så kommer den nede i bunden: http://rapidshare.de/files/13927213/Rendbaek-Banner-1.jpg.html
Avatar billede ruhe Nybegynder
23. februar 2006 - 09:57 #16
Avatar billede nire Nybegynder
23. februar 2006 - 10:06 #17
Hej ruhe det var bedre som det var før, jeg tager det annet som du har lavet. Hvordan gør vi?
Til helle: det er vældig flot men jeg bruger nok det fra ruhe. Det er skrifttypen og den måde som han har skrevet navnet som er het flot.
Avatar billede ruhe Nybegynder
23. februar 2006 - 10:12 #18
Hej Nire.Hvordan vil du gerne ha det.
Jeg kan sende dig en illustrator fil med logoet (grafik-fil) der er scalerbar, en psd fil hvor du har alle de forskellige lag, og en jpg som er klar til nettet.
Også er Ruhe en hun ;-)
Avatar billede nire Nybegynder
23. februar 2006 - 10:33 #19
Undskyld......der kan man se...send det i en jpeg fil som jeg kan bruge omg, men gerne i de andre formater også. vil du gerne kobles til min side( som går hammergodt)som grafiker. Hvad skal du have for dette?
send til niels@rendbaek.com
Avatar billede nire Nybegynder
23. februar 2006 - 10:34 #20
Hvad skal du have for logoet (filerne)
Avatar billede nire Nybegynder
23. februar 2006 - 10:35 #21
jeg skal også have et svar!!! så du kan få dine point.
Avatar billede ruhe Nybegynder
23. februar 2006 - 10:36 #22
Se svar ovenfor..
Jeg er temmelig ny herinde på Eksperten, det er faktisk min første opgave, så skal vi ikke bare sige at du bruger det jeg sender til dig kvit og frit. Hvis du så der imod vil fortælle mig hvad betingelserne normalt plejer at være og hvad de point betyder? Så ved jeg da det hvis der skulle komme flere spændende opgaver.
Avatar billede ruhe Nybegynder
23. februar 2006 - 11:07 #23
filer sendt til din mail..