Avatar billede runskee Nybegynder
21. februar 2006 - 12:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Jeg overvejer at blive kunde ved danskewww?

Jeg kender ikke så meget til udbyderen - er der nogen som gør det? Jeg skal have flere domæner og skal blandt andet afvikle en masse videoklip fra min hjemmeside...
Avatar billede runskee Nybegynder
21. februar 2006 - 13:07 #2
Ja, jeg har selv lige siddet og læst dem. Men jeg tænkte om det måske kunne have ændret sig siden 2002, hvor flere af kommentarerne stammer fra.
Avatar billede keysersoze Guru
21. februar 2006 - 13:12 #3
Avatar billede killermaster Nybegynder
25. februar 2006 - 22:31 #4
Hej runskee

En søgning i nyhedsgrupperne fornylig, viser at de forsøger at sælge webhoteller på momsnumre, på webhotel som de selv har lukket.

Søger du på cvr.dk vil du se at der er problemer imellem danskewww og deres momsnummer, ikke at der er noget galt i dette, men nu er du advaret.

Venlig Hilsen

Hans Jensen
Avatar billede christian Nybegynder
29. marts 2006 - 16:57 #5
Jeg kan lige tilføje at jeg oprettede mig som kunde i midten af december.
Deres support er ekstrem langsom som regel går der flere dage og man kan desvære ikke nøjes med et svar fra dem da deres svar aldrig er fyldestgørende.

Hvis du spørger om noget, de ikke ønsker at svare på, så svare de bare ikke på din mail.

I februar havde min server et crash og hjemmesiden gik tabt.
De havde ikke backup hverken af filer eller database!

PT kæmper jeg stadig med at få hjemmesiden til at fungere på den nye server (asp.net skal have skrive rettigheder)

Så jeg kan på det kraftigste fraråde at bruge danskewww