30. april 2001 - 16:25 Der er 18 kommentarer

Url`?

vil i ikke nok alle sammen gå ind på http://www.fbold.dk ? Jeg ved godt at man ikke må reklamere men vi mangler besøgende....
Avatar billede parazite Nybegynder
30. april 2001 - 16:28 #1
.oO(L4M3R) Hvis du ved du ikke må, hvorfor f**den gør du det så?
Avatar billede bratkid Nybegynder
30. april 2001 - 16:29 #2
jeg har gjort det...giv mig pointene
Avatar billede okay Nybegynder
30. april 2001 - 16:34 #3
se, jeg har chattet i forum...og der kom nogen og lavede reklamer af denne side...og da jeg var på opasia chatten...kom der OGSÅ en og lavede reklamere af denne side...

HVOR GAMMEL ER DU ??
Jeg tror nok du kan få en bøde af forum eller opasia....jeg møder dit link i chatten 100 gange....

Ok...nu er der 12 online.. ?? er du ik glad ??...

og med mig 13 online :)
Avatar billede okay Nybegynder
30. april 2001 - 16:34 #4
100 gange om dagen :)
Avatar billede bratkid Nybegynder
30. april 2001 - 16:38 #5
LOL

  SÅ ER FBOLD.dk ÅBNET JUBII!

Efter flere måneders problemer, er FBOLD.dk endelig blevet en realitet. FBOLD.dk er et af Danmarks største fodboldsite, og det bliver snart den største, for vi udvider hele tiden. For at du kan se FBOLD.dk i den bedste version, kræver det at du sætter din skærmopløsningen på 1024x768,  hvis ikke du gør det, vil FBOLD.dk ikke kunne ses rigtigt. Men der er mere endnu, for her på FBOLD-redaktionen har vi valgt en anden slags skrifttype end måske din computer har, det er ikke alle der har den skrifttype, som vi bruger. Hvis du ikke har skrifttypen \"CityDLig\", så kan du downloade den, ved at trykke her, yderligere informationer om downloading, tryk her.
Har du problemer med skrifttypen, så kontakt

sikkert!
Avatar billede bratkid Nybegynder
30. april 2001 - 16:38 #6
Danmarks største fodboldsite

okay...jeg gad godt at se den mindste
Avatar billede okay Nybegynder
30. april 2001 - 16:39 #7
**************************LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL**************************
Avatar billede okay Nybegynder
30. april 2001 - 16:41 #8
LOL :)

.
Links fra FBOLD.dk skaber ekstra trafik til din hjemmeside.
.
Avatar billede parazite Nybegynder
30. april 2001 - 16:42 #9
*ROFL* Der er zq nok en grund til I mangler besøgende - DAMN, et grimt site!
Avatar billede bratkid Nybegynder
30. april 2001 - 16:42 #10
hehe
Avatar billede lord_fantomos Nybegynder
30. april 2001 - 16:52 #11
Hvor er i alle mærkelige..

Grimt er ikke ordet for den men derimod

<font size=\'231478369\'><b><u><i><h1>GRIMT</h1></i></u></b></font>
Avatar billede bratkid Nybegynder
30. april 2001 - 16:52 #12
*LOL*
Avatar billede thomasledet Nybegynder
30. april 2001 - 16:56 #13
øv et skod sted! grimt og rodet!

hvad sker der for dig?>>
\"Har du sat skærmopløsning på 1024x768 og har du installere skrifttypen rigtigt, så klik nedenunder her.\"

nej, jeg har ikke sat min skærm til 1024x768... og nej, jeg har ikke \"installere\" (pænt og ordentligt dansk) skrifttypen rigtigt... og hvad har du tænkt dig at gøre ved det? jeg garanterer for, at jeg ikke er den eneste!
Avatar billede thomasledet Nybegynder
30. april 2001 - 16:57 #14
frames! øv! øv!
Avatar billede jakoba Nybegynder
30. april 2001 - 21:20 #15
jeg klikkede på \"fortsæt til hovedsiden\" og fik en hvid skærm med teksten

<%@ Language=JavaScript %>

Det er da vist hverken javascript eller ASP. NS6 forstår det ihvertfald ikke.

Det nytter ikke at bede folk lave om på deres skærmopløsning. Når man gør det skal man bagefter omarrangere alle ikonerne på skrivebordet og det er der ikke mange der gider.

Det nytter slet ikke at sige \"du skal downloade denneher font\". Det er kun Font-fraks der gider det. De allerfleste siger \"Ja hvis siden ikke er værd at se uden den font så går jeg bare et andet sted hen\".

Jeg tror ikke det er en god ide at du render rundt og beder folk om at kikke på en side der skræmmer dem væk igen.

Brug istedet tiden på at lave siden bedre.
1) teknisk god så alle kan se den og alt loader hurtigt.
2) designmæssigt god så den er køn at kikke på.
3) informationsmæssigt god så folk får noget ud af at komme.

Så vil folk der ser siden komme igen, og måske endda fortælle andre om siden så de også begynder at besøge den.

mvh JakobA
Avatar billede jakoba Nybegynder
30. april 2001 - 21:25 #16
fraks -> freaks
Avatar billede thomasledet Nybegynder
30. april 2001 - 23:16 #17
jævnfør jakobas tre punkter kan jeg kun kommentere dem således her, hvad angår fbold.dk:

1) Nej
2) Nej
3) det ved jeg faktisk ikke... så lang tid blev jeg der ikke... :( og det tror jeg heller ikke andre vil... hvilket måske er en skam... det ved jeg ikke...
Avatar billede ralphitz Nybegynder
02. juni 2001 - 01:39 #18
øøøøøv !!!!! den er grim ...