Avatar billede lip Nybegynder
30. april 2001 - 16:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hide all layers

Er der en eller anden function som pr. difinition gemmer alle de layers man har gang i, uden at man skal difinere de layer man har.

Det er et lille forsøg på at skyde genvej.
Avatar billede olebole Juniormester
02. maj 2001 - 16:44 #1
<ole>
Nej, du bliver nødt til at tælle dem igennem med en \'for\' løkke...desværre ;)
/mvh
</bole>
Avatar billede warpgiga Nybegynder
03. maj 2001 - 16:49 #2
Du kunne alternativt åbne alle dine lag i et andet
master-lag, og ved blot at hide dette, vil alle dens børn også blive hiddet.. ;)

der er mange måder at optimere processen, men det kommer jo an på opgaven..

F.eks kunne man forestille sig to dhtml komponenter der er på samme side,
i dette tilfælde er det ikke sikkert at man vil gemme ALLE dokumentets layers, men blot det enkelte komponents..

du kan også navngive dem systemastisk, hvilket kunne give lidt orden i lagene ;)

id=\"scroll_layer1\"
id=\"scroll_layer2\"
id=\"ticker_layer1\"
id=\"ticker_layer2\"
Avatar billede lip Nybegynder
04. maj 2001 - 10:56 #3
Jeg er endt med at følge olebole´s foreslag med at lave en løkke, som kører dem alle sammen igennem og gemmer dem.
Så på den måde har jeg sparet lide kode.
Tak for forelaget.

>warpqiqa, jeg har faktisk orden i mine layers!
Dit foreslag vil ikke kunne virke i mit tilfælde
Avatar billede warpgiga Nybegynder
04. maj 2001 - 12:27 #4
lip: ok ;)