Avatar billede killa_freak Nybegynder
20. februar 2006 - 13:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

PHP5 og sessions

Jeg har i et stykke tid arbejdet på et nyt design til min side, og dertil lavet en administrator del, der fungerer ved hjælp af en session. På min maskine der kører PHP4 etellerandet kører siden fint, uden problemer, men har domæne hos B-One som kører PHP5, hvor jeg efter login, ikke længere har mulighed for at skrive til eller opdatere en række i en tabel.

Kan det hænge sammen med en ændring i PHP5? Og i så fald hvordan får jeg rettet det?

Det skal siges at der på siden også er en tagwall, som fungere fint, med at skrive og læse.
Avatar billede greew Nybegynder
20. februar 2006 - 16:46 #1
Har du mulighed for at fejlsøge dig frem til en bestemt del, der fejler, når du bruger PHP5 i stedet for PHP4? Det er næsten umuligt at svare på, når vi ikke har noget mere specifikt at gå efter!
Avatar billede killa_freak Nybegynder
20. februar 2006 - 16:56 #2
Problemet er løst, det viste sig at være en header() der havde gemt sig på den forkerte side af <html>. Og så en <input type="hidden" name="admin" value="ting" /> der skulle indsættes.