Avatar billede klund99 Nybegynder
20. februar 2006 - 12:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Rollover / Undermenu

Jeg er på min skole ved at lave en hjemmeside til en fiktiv butik, som skabes og indrettes i 3D-programmet Inventor.
Jeg vil gerne opnå en let overkommelig navigation på siden, og derfor vil jeg bruge menuer med undermenuer, der popper ned når musen føres over. Det er ikke noget vi har arbejdet med på skolen endnu, men jeg vil gerne give et godt indtryk og fremstille en anderledes hjemmeside i forhold til de andre på mit hold. Skal vist huske at sige, at jeg laver hjemmesiden i Adobe GoLive CS.

Jeg mangler hjælp til, hvordan man laver sådan en menu. En Guide, eller forklaring med evt. screenshuts.
Siden laves i tabeller, som jeg er fortrolig med. Jeg kan også godt lave actions.
Avatar billede weblex Nybegynder
20. februar 2006 - 16:04 #1
Prøv denne side:

http://www.thewebmachine.com/

Vælg Golive og i menuen til venstre finder du punktet dropdown menu. Måske kan du bruge den?
Avatar billede klund99 Nybegynder
22. februar 2006 - 10:09 #2
Tak for hjælpen weblex :)