Avatar billede pavilion32 Nybegynder
19. februar 2006 - 22:50 Der er 15 kommentarer

Kan ikke Høre netradio og se film over nettet:

Hej
Er der nogen som kan hjælpe mig, jeg kan ikke se videoklip over nettet og jeg kan heler ikke høre netradio. hver gang jeg starter netradio, så går min pc ned. Det er det samme der sker når jeg prøver at se film over nettet, er der nogen der kan hjælpe mig.
Avatar billede levithan Nybegynder
19. februar 2006 - 23:01 #1
venligst uddyb så går min pc ned
20. februar 2006 - 00:15 #2
Hvilket program:
www.dr.dk/netradio ?
Avatar billede mortenhh Nybegynder
20. februar 2006 - 04:45 #3
Hmm.. Hvad program skulle ha' spillet dem ?
Media player 10 ?
Avatar billede pavilion32 Nybegynder
20. februar 2006 - 17:20 #4
Min Pc fryser mit internet vindue også skriver den at systemet har lavet en fejl.
Den skulle enden bruge Media player 9-10 har prøvet med dem begge og der sker det samme.
Det sker både ved www.dr.dk/netradio og alle de andre sider der har net radio, kan slet ikke høre noget fra nogen sider
20. februar 2006 - 17:42 #5
... er putter iøvrigt pænt opdateret mht M$ WindowsUpdate ?
20. februar 2006 - 17:46 #6
Set i anden tråd ->

1: Hent IE 6.0 sp1 først og læg den på skrivebordet. hent den herfra :
http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

2: Klik på Start - Kør, skriv Regedit og klik på OK.

3: find denne sti : HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ Active Setup \ Installed Components \ {89820200-ECBD-11cf-8B85-00AA005B4383} Sikre dig at det er præcis disse numre

4: Højre klik på den streng som hedder >>IsInstalled<< og ændre den fra 1 til 0.

5: Luk det hele ned

6: dobbeltklik på IE6.0 sp1, som du har liggende på skrivebordet

Så har du en frisk installation af internet explorer

... og check for opdateringer via http://windowsupdate.microsoft.com/ ...
Avatar billede pavilion32 Nybegynder
20. februar 2006 - 18:57 #7
Hvor ligger den sti du snakker om henne sådan cirka.
20. februar 2006 - 19:30 #8
http://majsmarken.net/eksperten/689351/689351.jpg

(Ude i verden findes også en *.REG fil som ka' gøre det - ka' pt. dog ikke lige finde den...)
20. februar 2006 - 19:35 #9
Set i anden tråd ->
En ting mere:
http://www.ctrlaltdel.dk/Programmer/iereg.zip
Et lille fix til internet explorer.

Prøv den først!!!
Avatar billede pavilion32 Nybegynder
21. februar 2006 - 19:33 #10
Det virker stadigvæk ikke
21. februar 2006 - 19:57 #11
... og du fik prøvet med ovenstående ?
21. februar 2006 - 19:58 #12
... kunne man forestille sig at du har noget virus/'snavs' på putter som belaster/ødelægger din netforbindelse ?
21. februar 2006 - 19:59 #13
<levithan>: Har du noget til denne 'sag' ?
Avatar billede levithan Nybegynder
21. februar 2006 - 20:02 #14
Geninstaler media player.

prøve at til gå netraio i fejlsikret tilstand med netværksunderstyttelse og prøv netradio der. (kan ikke huske om højtaleren er med i den mode?)

ellers tag en tom lille harddisk. installer windows der på og se hvordan en ny instalation opfører sig med netradio.
Avatar billede levithan Nybegynder
21. februar 2006 - 20:04 #15
du skal self huske at pille den nuværende harddisk fra inden du installere xp på en lille harddisk blot for at fejlsøge og en frisk XP virker upåklagelig eller også fryser.